středa 1. března 2017

Jarní?









Máme jarní prázdniny.
Ale žádné velké plány se nekonají.
Kuba se pomalu vyhrabává z nemoci a venku je něco mezi uragánem a jarem.
Takže na chvíli ven a pak se sušit u kamen.
Ještě že tu chalupu máme, protože si nedokážu představit týden ve městě, doma s tak rozjetými dětmi.
Měla jsem velké oči a naplánovala jsem si hromadu práce - ale asi potřebuju vypnout a mít chvíli s dětmi prázdniny. K šití jsem se prakticky ještě nedostala.
Ale hrajeme na kytaru, kreslíme, čteme, stavíme ze všeho, co se nám dostane do rukou. Z dílny jsem dětem dovezla všechny papírové roury od výztuh a koženek, co mi ještě zbyly - takže nejlepší tunely pro auta, plus spousta dřevěných špalíčků....
Objevili jsme novou pohádku a večer si ji pustili na plátně.
Nikam nespěcháme, nic nemusíme...přesně takhle je to fajn.
A já se zase začínám těšit na léto a opět přemýšlím, jak by bylo fajn, tu strávit delší čas, jak to skloubit s prací....

4 komentáře:

  1. Ema roste. Je z ní slečna. A ty vlasy!!! Markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Relaxuj a užívej si všeho, co máš ráda. Je to strašně potřeba. Práce neuteče, nemá nožičky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, práce neuteče...:-) Ale užívám, to zas jo:-)

      Vymazat