čtvrtek 2. března 2017

To prostě nejde




To prostě nejde ty kýče nefotit:-)))
Vždycky jsem se svým rodičům smála, že fotí tisíckrát jedno stejné místo, pořád ty podobné pohledy.
Jak já tomu teď rozumím.
I když třeba prší, je tu tak krásně.
Zhluboka dýchám a nasávám.
***
A taky malinko šiju.
Třeba tyto kabelky jsem právě naskladnila do e-shopu.

7 komentářů:

  1. Také fotím občas své okolí kolem dokola :O).
    Kabelky jsou moc hezké, nedá mi ale nenapsat drobnou připomínku. Vadilo by mi, že tolik kouká všitá cedulka. Nebylo by možné ji umístit na jiné místo? Tak nějak kazí "dojem". Omlouvám se za kritickou připomínku, líbí se mi ta hnědá velmi, ale kvůli té cedulce ...
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně o tom jsem dnes přemýšlela, když jsem si prohlížela krásnou nabídku v e-shopu. Kabelky perfektní, ale ta cedulka mi taky trochu vadí.

      Vymazat
    2. Díky za názor, popřemýšlím o tom:-)

      Vymazat
  2. Jani, já furt dokola fotím pohled z lávky cestou do práce. Je tak krásný a v každém počasí, denní či noční době trochu jiný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, asi udělám příspěvek jen z fotek, jak se to za celý rok mění:-))))

      Vymazat
  3. Úplne chápem, keď som bývala u našich nikdy ma neomrzelo fotiť západy slnka s malinkými siluetami Tatier v pozadí...tiež gýč...ale vždy iný, a vždy krásny :)

    OdpovědětVymazat