pondělí 5. června 2017

Představujte si, že je pátek...



To jsem si totiž rozchystala příspěvek na blog. A tím to taky skončilo.
Takže páteční/ pondělní příspěvek.
Popravdě, už vlastně ani nevím, co zásadního jsem vám chtěla sdělit.
Dnes mám v hlavě trošku vymazáno, což bude asi množstvím sluníčka o víkendu.
Ale to si nestěžuji, v žádném případě.
Celý rok totiž čekám na červen.
Nejen tím, že po něm přichází červenec a to se rovná prázdniny - přece jen, pracující chápou, už to není co to bývalo.
Ale hlavně je to teplem, ovocem a zeleninou, koupáním....
Tak nějak líp dýchám, nechce se mi domů a nejraději bych běhala někde po lese.
Jak s tím spojím nové kabelky, to nevím, ale vy už si s tím poradíte.
Od pátku jsou na e-shopu.
A já jdu na tu hromadu batohů, co se mi tu nakupily.
Howg.
A krásné pondělí....

Žádné komentáře:

Okomentovat