pátek 6. října 2017

Zase hrnek



Opět jsme najeli do módu hektických čtvrtků.
Totiž rovnou z práce rozvoz na kroužky a s tím spojený každotýdenní stres, že to nestihneme.
A tak se snažím si každý čtvrtek udělat aspoň malou radost.
Včera to bylo proběhnutí charity a objev nového hrnku, plus kafe s kamarádkou, když jsme čekaly až vyzvedneme své ratolesti.
Kafáčů už mám opravdu hodně. Něco doma, něco v práci....Je to opravdu radost. A taky trošku závislost.
(Tímto moc děkuji všem, co jste se mi kvůli hrnkům ozvali, poslali je a nebo jen vyfotili ty, které těší vás....).
Mě teď ještě hodně těší popruhy na foťáky, které jsem právě doskladnila na e-shop a taky představa víkendu stráveného s kamarády. I když to bude asi hlavně o pláštěnkách a horkém čaji.
Tak si užijte volno!

3 komentáře:

  1. Jani s temi krouzky jsem to mela stejne....az jednou jsem si rekla: no a co se stane,bkdyz se o petinut zpozdime... Nic.... A je presun od te doby mnohem klidnejsi :))) a bez zpozdeni.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale hrnek je BOŽÍ!!! Popruhy všech druhů též!

    OdpovědětVymazat
  3. krásný den Jani,
    máte krásnou misku, já mám doma takový podšálek po babičce, ale jenom jeden jediný, ani hrníček nezbyl :-(.....
    Iveta

    OdpovědětVymazat